Sunday 6 August 2017

Forex Tillväxt Bot Ea Free Nedladdning


Forex Germany. Expert Advisors - Forex Growth Bot. Forex Growth Bot är en Trendfolger, som grundar sig på Volatilit, hanterar Nach einem Fehlsignal wird der jeweilige Handelskursen har skapats, den internt förknippade Stoppförlustbegreppet är av den jeweiligen Volatilit t abh ngig und Liegt bei ca 30 Pips Sollte sich der Trend bästa tigen blev bis zu 5 weitere Orders in der gleichen Richtung er ffnet - auch hier wird das Take Profit Limit i Abh ngigkeit der Volatilit t festgelegt. Die Trefferquote von Forex Growth Bot ligger på ledig 40, Var jedoch bei einer Risk-Reward-Ratio von 1 2 durch die H den der Gewinne mehr als ausgeglichen wird Det är allerdings zu beachten, da insbesondere in unruhigen Marktfasen der Verzusttrades deutlich zunimmt und der Expert Advisor dann michicherweise auch ber mehrere Monate - keine nennenswerten Gewinne erzielt. Neben der Standardversion sind auch eine Advanced und eine Power Source Edition von Forex Growth Bot paint gbar, die ber zu S tzliche Eingabeparameter bzw ein modifieriertes Money Management av ng Angaben des Entwicklers k nnen alla Versionen von Forex Growth Bot en annan med andra som dem empfohlenen W hrungspaar arbeiten. alle Sessioner 00 00 - 24 00 GMT. USD 129, - Zahlung ber Clickbank. R Ckgaberecht. Der Entwickler von Forex Growth Bot är en 60-talig aktieägare, som säljer Erstattung des Kaufpreises som följer Clickbank. Die Lizenz ist fr einen Live eller Demo Account gtig Den Aktivierung är en av de ledande verktygen, där det kan hända att aktiva aktiva Konto är inte enbart den viktigaste handlingen. Den 16-åriga handbuggen är rättvis för den installationen och utvecklingen av Forex Growth-botten och det är en förutsättning för att beräkna omvärlden Eingabeparameter und deren Auswirkungen Auf die Handelsstrategie selbst wird nicht eingegangen. Es beste Det är problemet, då Expert Advisor nach einem Neustart der MetaTrader 4 Installation varken E Trades nicht mehr kontrollieren kann - diese m ssen dann manuell schlossen werden En einer L sung wird weiterhin gearbeitet. Live Performance. Nachfolgend et Alpari UK Live-konto, på den Forex Growth Bot sitter dem den 24 01 2011 i fft Dörr Live Test wird Där du kan se mer om det här kontot från Forex Hippo Verwänt - relevant är det som du har valt Anfang 2011 är en framgångsrik prestation där 2-diagrammet är ett livekonto av Entwicklers. Nachfolgend ist ein Backtesting von Forex Growth Bot fran Jahre 2009 und 2011 dargestellt. Ansvarsfriskrivning och riskvarning Vänligen läs. Risk varning Handel med utländsk valuta på marginal medför en hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare Den höga hävstången kan fungera mot dig och för dig Innan du bestämmer dig för att investera i utländsk valuta Du bör noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och risk aptit. Det finns möjlighet att drabbas av förlust av vissa eller alla Av din initiala investering och därför borde du inte investera pengar som du inte har råd att förlora. Du borde vara medveten om alla risker som är förknippade med valutahandel och söka råd från en oberoende finansiell rådgivare om du är osäker. Friskrivning All information som publiceras på Denna webbplats är av vår åsikt och våra besökares åsikt och kanske inte återspeglar sanningen. Använd din egen goda bedömning och sök råd från en kvalificerad konsult innan du tror och accepterar information som publiceras på denna webbplats. Vi förbehåller oss också rätten att ta bort , Redigera, flytta eller stänga något inlägg av någon anledning. Annonser Varning Annonslänkar visas över hela webbplatsen Vissa sidor på webbplatsen kan innehålla affiliate länkar för produkter Dessa annonser och eller länkar återspeglar inte yttrandet, godkännandet eller samverkan av denna webbplats Eller anslutna parter FPA: s recensioner påverkas aldrig av reklam. Vissa annonser kan innehålla potentiellt vilseledande och eller unbala Nced påståenden och information som kan misslyckas med att avslöja risker och andra viktiga överväganden som är inblandade i spekulativ handel. Spammare varnas Om du spamar forumet eller recensionerna för FPA, förbehåller vi oss rätten att redigera ditt inlägg på något sätt som vi tycker om att göra dig rolig Genom att spammar oss godkänner du eventuella ändringar vi gör och tar inga rättsliga eller andra åtgärder mot FPA eller dess medarbetare för allt vi gör med eller med din skräppost. Har reklam och affilierade relationer med några av de företag som nämns på denna sida och kan kompenseras om läsare följer länkar och registrerar sig. Vi är engagerade i rättvis hantering av recensioner och inlägg oavsett sådana relationer. Copyright All Rights Reserved. Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA och FPA Shield-logotypen är alla varumärken som tillhör Forex Peace Army. Alla rättigheter är reserverade enligt amerikansk och internationell lag. Forex Peace Army är beroende av bannerannonsering för att hålla det GRATIS för alla. Du kan också hjälpa till - var snäll och överväga att inaktivera AdBlocker medan du surfar Vår hemsida Tack från vår handlare community. Forex Growth Bot. Want skapa webbplats Hitta gratis WordPress teman och plugins. This artikel är föråldrad och inte längre underhållen Många av er kommer att ha hört talas om detta EA har jag redan blivit ombedd att granska det flera gånger Och ta en titt på sin hemsida och statistik fick säkert min uppmärksamhet Så jag har skickat till författaren och omedelbart fått ett svar med en kopia bifogad, men jag mår lite Med att säga att skriva denna artikel har varit på min TODO-lista i över 10 dagar nu. Men noga med det, låt oss få på fallet en trend EA per definition, tar Forex Growth Bot det näringsidkareuttryck som sänker dina förluster kort, låt din Vinsten går väldigt seriös Eftersom det bara går på EURUSD M15 och det är inte vad jag skulle kalla en funktion rik programvara kommer denna översyn sannolikt att bli ganska kortare än mina andra recensioner. Det finns ingen beskrivning av strategin så detta bara gissning Ingången är baserad på en volatilitetsindikator som löper med två olika perioder när volatiliteten förändras, en trend anses ha börjat och EA kommer att öppna en position Härifrån ligger all mojo i positionshantering om marknaden går emot den, Positionen stängs omedelbart med en genomsnittlig förlust på 30 pips och EA kommer att vänta på att andra fisk ska steka. Om marknaden rör sig i rätt riktning börjar den dock lägga till den befintliga positionen tills den når upp till 5 gånger dess origina Jag är säker. Ibland kommer marknaden att spåra och positionerna kommer inte alltid att löpa, men när de flyter gör de det bra. Under en sådan korg med positioner kommer EA ibland att stänga några av dem och öppna andra Och uppriktigt sagt har jag ingen aning om hur denna mekanism fungerar Forex Growth Bot är lite av en svart låda, men det fungerar ganska bra både i backtesting och i framåtprovning och det är nog för mig. Överallt är vinstförhållandet bara ca 40, Men det kompenseras mer än det faktum att den genomsnittliga vinsthandeln är mer än dubbelt så stor som den genomsnittliga förlusthandeln Det är själva definitionen av en trend-efter-robot och jag har letat efter något sådant för ungefär som två år utan mycket Framgång fram till nu. Webbplatsen säger att mellan 3 och 10 branscher är öppna per vecka, men min analys tycks föreslå i genomsnitt mer än 1 5 branscher per dag. Det kommer givetvis att finnas flera dagar utan handel såväl som Dagar med 5-6 branscher, men o N genomsnitt det handlar mer än en gång per dag Även om författaren säger att detta inte är frekvent handel, ber jag att skilja åtminstone jämfört med andra EAs som jag har tittat på på senare tid, det här är en dusch av affärer. För varaktigheten över 80 Av branschen kommer att vara stängda inom en dag medeltiden är cirka 12 timmar, men det är inte ovanligt att se handlarna varar 2-3 dagar. Såsom är fallet med de flesta trend EA: er öppningspositionerna inte begränsade till någon handelssession och branschen är Öppnas bara dygnet runt när dess signalförhållanden är uppfyllda. Det är anmärkningsvärt att boten öppnar och stänger sina positioner endast i början av varje stapel och att den inte skickar ett stopplöshuvudmål med varje order. Den senare kan vara en mindre fördel Om din mäklare är ute för att få dig, men det kan också vara ett hinder om din internetanslutning går ner eller om din VPS kraschar. Såvitt jag kan säga, följer Forex Growth Bot de regler som inte säkrar Med FIFO-reglerna eftersom vissa av sina positioner Bli stängd innan de öppnades före dem och fortfarande öppnas vid tiden. Tid 20 02 2010 borde ha nämnt detta tidigare men jag glömde helt. Expertsrådgivaren har nu en parameter som låter dig aktivera FIFO-compliance. Produktens hemsida finns på Det slänger inte mycket marknadsföringsdamm i besökarnas ögon och det har ett live-framåtprov som är komplett med investerarens lösenord plus några backtests. Det är verkligen inte så mycket annat än det. Framåtprovet startades med en stor mycket storlek som Sänktes senare, så balanskurvan ser ganska konstig ut. När det gäller konfiguration kan den lätt kallas lackluster. Det saknar alla klockor och visselpipor som andra EAs brinner med. Allt pengar i basversionen består av en parameter som Låter dig ställa in partikelstorleken manuellt Det finns också 3 parametrar för att styra volatilitetsinställningarna men du bör inte röra dem om du inte vill optimera det för ett annat par och tidsram. Speakin G som författaren rekommenderar endast att köra den på EURUSD M15, men den kan köras på andra par också, så gärna experimentera. Den enda sådan strävan jag hade tid för var egentligen ett misstag jag förberedde en EURUSD M5 FXT och Sprang det på en av en olycka, som tur skulle ha det, det var lönsamt med standardinställningarna även på den tidsramen. Om du försöker optimera den på andra par, är du välkommen att använda den öppna metoden endast Jag gör det bra med tanke på att EA bara handlar och stänger på barstart. Det finns också en avancerad version köpt separat som ger dig tillgång till fler inställningar som en intressant Wave Trailing-typ av bakåtstopp och mer volatilitetsinställningar som Manuell beskriver kortfattat utan att ge någon indikation på det intervall du ska använda för dem eller vad kommer de egentligen att göra när de ändras? Det är anmärkningsvärt att den avancerade versionen har ett återinvesterat kapitalalternativ, vilket är en slags avancerad penninghantering Kommer att ökas med 0 1 för varje 4500 vinst. Det här får mig att placera storlek. Som jag sa kan du mata in antal partier manuellt och manuellt anger att du borde använda 0 01 mycket för saldon under 250 och 0 1 mycket för Saldo över 2000 Men min rekommendation är att använda inte mer än 0 1 för varje 5000 i ditt konto det här översätter till 0 02 mycket per 1k, kanske går så lågt som 0 01 mycket per 1000 balans beroende på din drawdown tolerance, men jag Kommer att gå mer in i det här i backtesting-sektionen Sammantaget verkar den pengarhantering som lägger till 0 1 för varje 4500 vinst ganska rimligt. Giver de diagramdekorationer som jag har sett i några EAs nyligen, skulle jag också ha förväntat mig se en massa kommentarer På min skärm från Forex Growth Bot men förvånansvärt är det helt tyst, inte bara på diagrammet, men i experterna loggar också. Som vanligt körde jag backtestet på en FxPro-terminal. Eftersom vi talar om EURUSD ställde jag spridningen till 2 0 och även det så lite på högsidan nua Dagar jag har lämnat alla 4 parametrarna på standardinställningarna, inklusive standardiseringsstandarden 0 1, lite låg men lämplig för en startbalans på 10000.Forex Growth Bot 1999-2011.För en trend EA är detta bara fantastiskt jag Sprang det i visuellt läge för att titta på dess poster och utgångar och det är ganska en show om du köper det, kör en visuell backtest själv, bara för att se hur det fångar trenden när den fortskrider. Trots den hårda tiden det hade 2002 Balanskurvan ser väldigt bra ut Den genomsnittliga vinsten är cirka 55 pips medan den genomsnittliga förlusten är cirka 27 pips, vilket resulterar i ett riskbelöningsförhållande på över 1 2 Precis som det kan förväntas från en trend EA, ger lönsamma affärer upp till mindre Än hälften av summan, 38 för att vara exakt. Den maximala 24-talet kan betraktas som ganska stor, men sådana låga nivåer träffas bara 2002, vilket var ett ganska dåligt år för Forex Growth Bot före och efter det här året hade EA Ett mycket trevligt beteende, men det finns ingen garanti för att det inte kommer att finnas någon sådan ful period per Jod för det i framtiden. Det är synligt att partiets storlek ibland fördubblas, om än mycket sällan. Enligt författaren händer detta bara i handelsuppsättningar med hög vinst sannolikhet. Jag har inte sett att den använder mer än dubbelt så mycket S ingenting som vi borde oroa oss för. I slutändan är det balansbalans som vi kan samla från backtestet att boten kommer att ha perioder av flathet eller kanske till och med liten drawdown följt av perioder med stora vinster. Eftersom EA handlar I hundratals pips för det mesta, är det ganska meningslöst att backtest det på kryssdata, men det gjorde jag ändå, bara för att hålla mig i linje med mina andra recensioner. Jag använde också den verkliga spridningsdata och här är resultaten. Growth Bot 2007-2011 tick data real spread. Det är säkert att säga att spridningen inte spelar någon roll för Forex Growth Bot Hur som helst, om du har en mäklare som har en genomsnittlig EURUSD spridning högre än 2 om det fortfarande finns något som gör det, Bör överväga att hitta en annan. Denna backtest är inte muc H som är annorlunda än föregående Den genomsnittliga vinsten är nu 70 pips medan den genomsnittliga förlusten är 30 pips, vilket resulterar i ett riskbelöningsförhållande på 1 2 3, ännu bättre än i 1999-backtestet. Procent av lönsamma affärer ökade nu nu till en Liten bit ovanför 42. Vad är väldigt anmärkningsvärt är nedräkningen värdet som visas i denna backtest är bara 7 76 Men det är inte så mycket som pekar på en max relativ drawdown om lotstorleken är konstant under backtestet så låt oss beräkna det på vår Egen Det enklaste sättet att göra det bra, det enda jag kan tänka mig är att ta maximal avdrag i kontovaluta resulterade i testet 1283 i vårt fall och rapportera det till den inledande balansen, vilket ger ett resultat av 12 83 relativ drawdown Ganska acceptabelt men kom ihåg att den använda lotteriet var 0 1 för en startbalans på 10k om du använder 0 1 mycket för 5k, dubblar inkomstpotentialen, men drawdownpotentialen dubblerar också med den. Jag körde också 2007-2010 backtest genom MT Intelligence offline analysator Verktyg för att få den genomsnittliga månatliga avkastningen för en 0 1-storleksstorlek och resultatet var 423. Samtidigt exporterade jag också Monte Carlo-projektionen. Forex Growth Bot Monte Carlo-projektionen. Power Source Edition. Så fick jag också tilläggspaketet från Författaren igår den här sektionen tillsattes den 21 01 2010, ungefär två dagar efter översynen Denna version har en massa extra parametrar, varav några jag kommer att nämna här. FIFO Detta kommer att göra EA-arbetet med din mäklare om du är Använda en amerikansk mäklare som implementerar denna regel i klienten bra. De flesta gör det. ClosedPreviousSessionOrders Avslutar naturligtvis orderna från en tidigare session som annars kommer att vara öppen Jag har haft ett personligt möte med denna fråga eftersom du kommer att kunna läsa Nedanför i framåtprovssektionen. Wave Trailing komplexa trailing stop system, tillgängligt endast i Power Edition är det inte i Advanced och Basic. Re-Invest kapital som förklarats ovan, det lägger till 0 1 partier för varje 4500 vinst igen endast utnyttja Kan i Power Edition. Assign SL TP Aktivera denna parameter skickar en SL TP med varje order men kommer att inaktivera Wave Trailing och Re-Invest capital. BotComment Tillåter att ändra kommentaren skickad med varje order. Det verkar mig som den mest intressanta Parametern är Wave Trailing, så jag bestämde mig för att aktivera det och köra en backtest Eftersom jag redan hade kryssningsdata 2007-2011 i terminalen använde jag den FXT-filen. För att få en jämförelseperiod i backtest 2007-2010 av standardversionen, Jag aktiverade inte pengestyrningsparametern Egentligen var alla parametrar inställda på deras standardvärden utom WaveTrailing och här är vad som följde av det. Forx Growth Bot 2007-2011 tick-data-spridning, Wave Trailing enabled. The första märkbara saken är att Det gjorde ganska mycket mer vinst än grundutgåvan. Balansgrafen har en blick som liknar en trappa, vilket innebär att vissa affärer ger mycket vinst, så de kommer sannolikt att springa längre och fånga mer vinst när Wave Trailing är aktiverad Men den relativa drawdown som registrerades var 20, betydligt högre än den i basutgåvan. Totalt sett ser Wave Trailing ut som ett intressant alternativ om du är villig att ta den högre drawdown risken. Mitt live-test kommer fortfarande att springa Grundläggande version, men det är för det mesta eftersom det är den version som den startades med och eftersom de flesta läsare kommer att vara intresserade av att se utvecklingen av den aktuella upplagan. Trots sin brist på användarvänliga funktioner är Forex Growth Bot en riktigt solid trend EA It Bör bara finnas i din portfölj om du kan mage perioder med balans kurv flathet som ibland sträcker sig i flera månader och om du också kan acceptera det faktum att det kommer att bli lönsamt trots att en något större del av branschen kommer att stängas I det negativa vågar jag säga att det är en EA för kennaren, i motsats till det ganska låga priset på 129. Vid den tid som översynen skrevs, använde EA obegränsade konton men nuförtiden Grundlicensen är begränsad till ett enda konto. Såsom jag nämnde tidigare finns det även en avancerad utgåva för 89, öppnar ytterligare konfigurationsinställningar och en Power Source Edition för 99 som låter dig komma åt en del av källkoden. En månadsabonnemang på 49 med titeln Avancerad supportoptimering som ger dig tillgång till support via Skype-fjärrhjälp, möjlighet att begära ytterligare funktioner och när tiden går, öppnar den åtkomst till ytterligare par. Författaren säger att den grundläggande versionen är byggd för att hålla Och alla andra extra inköp är inte obligatoriska för att roboten ska fungera korrekt, vilket jag bedömer vara sant med tanke på min backtests, live forward test och de andra köpare som jag har kunnat hitta. Framåt test. Jag började detta Live test konto för en vecka sedan, den 12 01 2010 med ett konto öppnat hos LiteForex Det hade några små förluster, men till min förvåning fick det nästan en stor hausseuropeisk rörelse Och jag har sett flytande vinst på så mycket som 1 6k vilket är enormt med tanke på 5k startbalansen. Jag skulle noga ha stängt handlarna manuellt om det var ett live testkonto. Anledningen till att det har ett så stort flytande vinst är att jag startade Test med en stor storlek på 0 1 för att jag gjorde det innan du grundligt analyserade backtestet kommer jag att hålla live testet med den här storleken för konsekvens, men om jag skulle börja det igen skulle jag göra det med 0 05 mycket för Start 5k-balans Alla parametrar ställdes in till standard även storleken på själva storleken. Ändra efter att ha skrivit författaren informerar mig om att om EA startas om, förlorar den kontrollen över sina affärer Eftersom det var fallet med de branscher som jag nämnde ovan Den 1 6k som flyter på grund av de kraschproblem som jag nyligen haft och som jag nämnde på framsidan för några dagar sedan, stänger jag dem nu manuellt. Om du köper det ska du se till att du inte kör det i sådana problem Genom att använda den på en VPS från början Personligt Ja, jag använder SWVPS men jag kan också rekommendera Forex VPS om du letar efter en leverantör. Den 26 01 2011 Jag har informerats av författaren om att en signaltjänst baserad på EA är i utveckling och snart kommer att bli tillgänglig som en Alternativ Även den nya versionen av EA har inte längre det problem som jag beskrev ovan. E-post 04 03 2011 I ungefär en vecka fortsatte mitt live-framåt-testkonto i motsats till alla andra konton. Jag slutade maila författaren igår och efter hans Svaret bestämde sig för att starta om terminalen manuellt vilket resulterade i att de korta verksamheterna stängdes med en ganska stor dröjsmål på kontot. Loggarna har skickats till författaren för vidare utredning och jag ska lägga upp en uppdatering om jag har några nyheter om vad som kan Har gått fel. Detaljer och länkar. Version används för backtesting den vanliga upplagan där finns ingen version tagg på ex4, men DLL har sin filversion inställd till 2 0 2 15 och produktversionen inställd till 2 0, medan installationsprogrammet är Daterad 17 12 2010 Version oss Ed på framåtriktat realt konto vid tidpunkten för detta skrivande samma som ovan Valuta par tidsramar EURUSD M15 Köp Forex Growth Bot. Du hittar apk för android Du kan hitta nya Free Android Games och appar.

No comments:

Post a Comment